Tuesday, December 21, 2010

楽しいクリスマスイブのダィナー - Enjoy your Christmas Eve dinner


(English follows Japanese)

皆さん
おはようございます
週末はどうでしたか?

私はクリスマス・ショッピングが出来ました!
全てのプレゼント買いました!
これから、クリスマスイブに集中します。
美味しく、おしゃれにフレンドリー事探しています。
先週教えましたが、食事は好きな人と一緒に楽しい時間ですね!
クリスマスは最適な時間です!

考えた後、ワインしか思いつけません。
本当に、ワインが有れば、
テーブルの上と周りの雰囲気は楽しくなります。
しかし、私と同じ、皆さんが同じ問題が有るかもしれません。
残念ながら、時々好きな人はお酒に弱いです。

だから、NUANCEのデキャンティングポアラー売れるように、
営業チームを手伝える度、私は嬉しいです。
このワインアクセソリ―のおかげで、ワインは飲みやすくなります。
それで、弱い人でも楽しんで飲めます。
私の希望です。
一人の客様でも、私達POSのおかげで、
楽しいクリスマスが有れれば、私は嬉しいです。
恋人と友達と家族と一緒にクリスマス・シーズンを楽しんでください!

*このポストの終わりか右のバーご覧ください
可愛い丸の内クリスマスツリーの写真が有ります。
フィンランドの色です。
Good morning

How was your weekend?
Me I finished my Christmas shopping! I bought all my gifts!!!
Now I can focus on my Christmas Eve Dinner.

It has to be something delicious and stylish.
As I told you last week, a meal has to be an enjoyable moment with people you love and Christmas is the best time for that.
What is better than wine to give an enjoyable, stylish and convivial atmosphere on and around your table?
Unfortunately many Japanese can’t drink wine:
they love it but they are too weak to drink it.
That’s why, with my colleagues, I have introduced one of our best products in Matsuya Ginza: the Nuance wine finer and decanter who make easier to drink the wine.

I really hope it can give the possibility to Japanese people to enjoy wine together like European people: with your love, your family or your friends!

*Check my new Christmas tree pictures taken in Marunouchi: blue and white like the colors of Finland! Beautiful!

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。