Tuesday, February 15, 2011

ムーミンの白いとアルネヤコブセンの黒い - White with Moomin and black with Arne Jacobsen

(English follows Japanese)

皆さん
おはようございます

昨日雪は大変ですね!
北欧の天気は日本まで来ました!
雪だるまを作りましたか?
雪ムーミン作ってみましたが、(ムーミンも白い)
私はとても下手です。。。
去年札幌の雪祭りにムーミンがありました。

前のポストのテーブル・コーディネートの話ですが、
浜先生は私達POSの素敵なジョージ・ジェンセン・ダマスクのテーブルクロスを使って、
おしゃれなコーディネートしました。(下記の写真)













コーデイネーター:浜様
場所:ウェステインホテル東京
テーブルクロス:ジョージ・ジェンセン・ダマスク
デザイナー:アルネ・ヤコブセン
http://hosiikamo.com/Arne_Jacobsen.html
販売中:MARVEC

Good morning everybody

Everything ok with the snow?
It seems the Scandinavian weather came to us in Japan!
Did you build a snowman? I tried to build a snow Moomin (he is also white), but I am too bad… Last year, there was a really nice snow statue of Moomin in Sapporo for the ice festival.

About the table coordination in my previous posts, Ms. Hama sent me a picture I would like to share with you (above). By using our stylish Georg Jensen Damask table cloth, she made a beautiful table setting.
Coordinator: Ms. Hama
Place: Westin Hotel Tokyo
Table cloth: Georg Jensen Damask
Designer: Arne Jacobsen

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。