Friday, May 6, 2011

北欧のテーブルクロスと日本のコーデイネーター - When Scandinavian Table cloth meets Japanese coordinator

(English follows Japanese)

皆さん
こんにちは

ゴールデンウェークの時、
おしゃれなテーブルコーディネーターの浜先生からきれいな写真を貰いました。
スズランの写真でした。私の一番好き花と香です。
一ヶ月前世田谷美術館で浜先生の講演がありました。
浜先生のおしゃれなコーディネートを見る機会でした。
創造力とユニークなコーディネート才能を使って、
浜先生はテーブルコーディネートを教えました。
その時も、浜先生は私達の商品を作って貰って、嬉しかった。
Georg Jensen Damaskのきれいなテーブルクロスを使いました。
ジョージ・ジェンセン・ダマスク社はデンマーク王室御用達のブランドです。
良質とノウハウと長い歴史の会社です!
才能のあるデザイナーやコーディネーターが私達の商品を使うことは光栄ですね!

 (写真:浜先生のテーブルコーデイネート)
浜先生のホームページに来て、テーブルコーディネートをもっと知ってください。

テーブルクロスは世界中有名なアルネ・ヤコブセン・シリーズのアントラシートのテーブルクロスです。
Georg Jensen Damaskの商品はほしいかもウェブショップで販売しています!
ほしいかもウェブショップに来て、ご覧ください!
> ほしいかもウェブショップへ

Tillykke med mors dag !(デンマーク語で母の日おめでとう)

Good afternoon everybody!

During the golden week, Ms. Hama, our friendly partner and elegant table coordinator, made me really happy by sending me a beautiful picture of a lily of the valley. It is actually my favorite flower and I love its perfume.

Talking about Ms. Hama, last month she organized a lesson to introduce her work and of course also her creativity and coordinate talents. One more time, she makes us really happy by using one of our items: a beautiful Georg Jensen Damask tablecloth. Danish fabric brand and Purveyor to her Majesty the Queen of Denmark, the company has a long history, quality and know-hows. Of course, we are always honored when our quality items are used by talented designer or coordinator.

If you want to learn more about Ms. Hama, please visit her homepage
The tablecloth is the anthracite version of the Arne Jacobsen series, the worldwide famous designer. Find out more about Arne Jacobsen and Georg Jensen Damask collection on Hosiikamo web shop, where it is also on sales!
> click here.

Tillykke med mors dag ! (Happy Mother’s Day in Danish)

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。