Monday, December 12, 2011

SCANDINAVIAN CHRISTMAS PARTY 2011 IN TOKYO(スカンジナビアン・クリスマス・パーティー)

(English follows Japanese)

こんばんは
先週の金曜日に同僚(あさこさん、菊池さん、池田さん)と私達のパートナードリーム・ぽけっとの塚本さんと一緒にスカンジナビア・クリスマス・パーティーに出席しました!
このパーティーは北欧国の商工会議所に準備されました。日本で北欧の最高パーティーかもしれない!参加者は400人でした!サンタクロスもいました!

 
洋服から食事とテーブルセットと料理、北欧風でとてもおしゃれでした!!!下記の写真は赤いキャベシとりんごとグースのローストです!
パーティーの時、宝くじがありました。ゴルド・スポンサーとして、ピーオーエスはプレゼントをあげました。とてもおしゃれなヤコブ・イエンセンのプレゼントですから、舞台であさこさんをあげた時に、貰った人はとても喜びました。
もちろん、皆とても喜びました!
下記の写真ご覧ください!塚本さんとあさこさんと菊池さんと池田さんは皆嬉しいですね!これは北欧風です!最後的に,楽しかったですから、北欧の商工会議所と私の社長に感謝しています!ありがとうございました!
God Jul! Merry Christmas!
グュー ユール!メリークリスマス!

Good evening
Last Friday, My colleagues (Asako, Kikuchi and Ikeda), Ms. Tsukamoto from our partner Dream Pocket and I had the chance to participate in the Scandinavian Christmas Party organized by the Scandinavian Chambers of Commerce. To be honest with you it might be the best Scandinavian party in Japan! About 400 people were present, even Santa Claus came! All was very elegant from clothes to table setting and food! You have a glimpse of the delicious Scandinavian dinner we had with the picture above: roasted goose with braised red cabbage.
During the party, a lottery was also organized and as Gold sponsor, P.O.S. Japan offered very nice presents such as Jacob Jensen products. When My colleague Asako gave the presents on stage we could see the smile of the winner, he or she was definitively happy!
So we were! As you could see with the last picture above everybody has very nice time and this is Scandinavian spirit: 100% happiness! At last, I would like to thank the Scandinavian Chambers of Commerce and my Director for this very enjoyable evening.
God Jul! Merry Christmas!

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。