Friday, June 15, 2012

ムーミンの家(2012インテリアライフスタイル展示会) Moomin House at the 2012 Interior Lifestyle Fair.

(English follows Japanese)

こんにちは
先週のインテリアライフスタイル展示会でとても人気が有るブースがありました。タトル・モリ エイジェンシー株式会社の営業部キャラクターライセンス部門でした。ムーミン・キャラクターはもちろんとても人気ですが、ブースはムーミンの家似ていたから、可愛かった。
皆様はムーミンが好きですから、ブースを案内します!
または、写真で見える商品はほしいかもウェブショップで紹介するから、是非ご覧ください!
ムーミン・グッズ (Moomin Collection)
http://hosiikamo.com/SHOP/744096/list.html

Good afternoon
Last week, during the Tokyo Interior lifestyle Fair, one booth was very popular with all the visitors. It was the booth of Tuttle-Mori Agency, Inc., Moomin Character Licensing company. Moomin characters are famous, however the reason of their success and popularity was definitively the cuteness of their booth, which looks like the Moomin house. I think many of the Hoshiikamo Times readers like the Moomins and that’s why today I will guide you through the booth with the pictures below.
 ムーミン家にようこそ!(ブースのイントランス)
Welcome to the Moomin House! (booth entrance)
 可愛くとてもおしゃれな居間
Cute and very elegant living room!
 商談または、休憩できる可愛いムーミンデコレーション場所もありました。
To talk or relax, there was also a living room with such a cute decoration
 もちろん、子供用いすもありました!
Kids are not forgotten,special chairs for them!
受付の隣に寝室でした
Next to the reception, there was the bedroom
 ブースの裏までデコレーションは素晴らしかった!
Until the back of the booth the decoration was splendid!!!
忘れないで!私達のブースにムーミン・コーナーもありました。ムーミン・グッズがたくさんたくさなりました!
And do not forget our booth, as exclusive partner, we also had our Moomin space with many many moomin goods!!!

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。