Thursday, June 7, 2012

2012インテリアライフスタイル展示会:2日目 2012 Interior Lifestyle Fair 2nd day

こんばんは
今日私たちのブースはとても人気でした。もちろん面白い商品を紹介ですけど、人気の理由は私たちの外界ペートナーです!今日、二人を参加しました。下記の写真です!

Good evening
Today, our botth was also very popular thanks to our very unique design scandinavian products but also the support for our lovely overseas partner.

1-ジョージ・ジェンセン・ダマスクの最新作FUSUMA SERIESのデザイナー:河東梨香!きれいな女性、きれいなデザインですね!
The designer of the last series Fusuma from Georg Jensen Damask: Rika Kawato! Beautiful lady and beautiful design!
2-今年の新しいブランド。PLASTEXというフィンランドのプラスチック製商品の大手メーカーの社長は来日しました!真面目に仕事しても、本当に北欧のイメージ通りに、優しく居心地がよい!!!
Our new partner and brand introduces this year Plastex! Finnish plastic maker offering unique design products and among them the gardening collection in POS booth. This year the CEO came to Japan to attend the booth!!! Even professional, as all Scandianvian, he shows a lot of kindness to feel confortatble!

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。