Thursday, August 16, 2012

楽しいムーミンの日! Fun Moomin’s Day!

(English follows Japanese)
こんにちは

89日はムーミンの日でした。
東京ドームムーミンカフェ前のステージでムーミンの日の集いが開催されました。とても暑かったけど、たくさんのムーミン・ファンに来て頂き盛大なイベントとなりました。
皆さんありがとうございます!

1 - エコバッグなど色々なプレゼントを配布しました。
2 - 子供から大人まで、イベントは大人気でした
3 - 皆さんはムーミン・キャラクターと一緒に遊びました!
4 - ムーミン、スナフキン、リトルミイ、スニフが登場。子供たちが歓声と共に周りを取り囲む。

Good afternoon
On the 9th of August, we celebrated the Moomin’s Day with an event organized in front of the Moomin café located near the Tokyo Dome. Even thought it’s very hot, many fans came to have fun together! Really thank you to everybody!
1 – Many gifts were distributed for the pleasure of everyone.
2 – From children to adults, the event was crowded and very popular!
3 – Everybody could play with their favorite Moomin characters!
4 – Moomin, Snufkin, Little My and Sniff were warmly welcomed on the stage by all the children!

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。