Monday, November 26, 2012

東京駅のクリスマスマーケット Tokyo’s Station Christmas Market

(English follows Japanese)

こんにちは
クリスマスシーズンは楽しいですか?
先週末、私は東京駅まで行きました。東京ステーションホテルなど、東京駅はとてもきれいになりました!駅の中でもショッピングも面白くなりました!
今年のクリスマス、北欧からインポート・クリスマス商品も見つかられます。私達の売り場はとても可愛いですから、下記の写真をゆっくり見てください!
もちろん時間があれば、行って見てください!
グランスタの公式パージはこちら

 グランスタ
 
 株式会社ピーオーエスのクリスマスマーケット
 
 クリスマスのモビール
 
 ノルデイカデザインのクリスマス人形
 
イエッテ・フローリッヒのおしゃれな商品
Good afternoon
Do you enjoy the Christmas season?
Last weekend, I went to Tokyo Station to check our space. Tokyo Station has reopened to offer a station very elegant and modern as the Tokyo Station Hotel could well represent! But the important change is surely inside the station with its shopping area where we have this year also our space to offer a beautiful selection of cute importing Christmas products!
Today I would like to share some photos I took, but if you have the chance to be in Tokyo during the Christmas season, please come to visit us!
To find out more about Gransta and Christmas in Tokyo Station, click here.

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。