Tuesday, September 10, 2013

MOOMIN NEWS ムーミン ニューズ

(English follows Japanese)

こんにちは
私達に関して、先週にムーミンニューズが二つありました。
最初、お台場であったギフトショーに参加しました。今回は私達が輸入しているムーミン・グッズを紹介しました!展示会で色々日本のキャラクターのグッズがありましたけど、ムーミンはもちろんとても人気だった!!!
下記はブースの写真です。

株式会社ピーオーエス
株式会社ピーオーエス
タトル・モリエイジェンシー
 
タトル・モリエイジェンシー
 
二点目は先週の金曜日、立川ルミネ7階にベネリック様運営の国内第二店舗目となるムーミンSHOPがオープンしました!オープン前は、長い列ができ一時間半待ちという大盛況ぶりだったそうです!

Hello!
Today, some great news about Moomin in Japan related to our activities. First, last week we have the chance to display at the well-known Tokyo Gift Show in Odaiba. This time we introduced only our imported Moomin Goods and even though the competition was very hard with the Japanese characters, we could again notice how popular Moomin is in Japan with the important number of visitors during the 3 days.
At the same time, but at the opposite side of Tokyo, in Tachikawa, the 2nd official Moomin store in Japan opened! Popular was this time a too weak word to describe the opening: people waited for 1 hour in front of the store!
For both events, you could find photos above.
 

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。