Monday, October 28, 2013

Event (イベント): Daikanyama Design Department

(English follows Japanese)

こんにちは
先週、POS+が代官山蔦屋書店で行われる新しいデザインイベント「Daikanyama Design Department」に行きました!実は、代官山蔦屋書店は始めてでしたが、とても素晴らしい店です。POS+のデザイン・ウォッチに合う雰囲気と思いました。または、ディスプレイもとても素敵でした!
下記の写真を是非見てください!(写真クレジット:木田 裕介)
POS+のデザイン・ウォッチは全てでほしいかもウェブショップで紹介しています。こちらです

Hello!
Last week I had the chance to visit “Daikanyama Design Department” in Tsutaya (Tokyo) where we displayed the design watches from our concept POS+. It was actually the first time I went to the store and I have to admit it is a beautiful place with a nice feeling of elegant bookstore and high-level of design. The perfect place to display and express all the design of our watches!Please take a look of the photos below taken by our photograph partner, Mr. Yusuke Kita.





 

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。