Wednesday, October 9, 2013

ヒュッゲxティミー・ハンセン:新人王賞 HYGGE x TIMMY HANSEN: Rookie of the year

(English follows Japanese)

こんばんは
今年のシーズンは終わりましたが、私達のオリジナルブランド「HYGGE」がスポンサーしたFIAヨーロピアンラリークロス・ドライバーのティミー・ハンセンは今年のドライバーランキングの3位になりました。または、新人王賞を受けました!
おめでとうございます!皆さんは来年を楽しみにしています!



来年まで我慢する為に、下記のビデオをプレゼントします!
ヒュッゲの公式サイトはこちらです


Hello!
Today we would like to congratulate Timmy Hansen for its nomination as Rookie of the Year and bronze medalist in RX 2013. As partner, we have been all very proud and excited to be partnered with Timmy Hansen during this outstanding season!
To find out more about the watches HYGGE, please visit our website here.

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。