Monday, July 6, 2015

フランスの子供と北欧のライフスタイル

(セバスティアンから - From Sébastien)

こんにちは
先月はフランスに行きました。
その時、世界中有名な雑誌VOGUEを買って、私達が日本に輸入しているブランドを見ました。びっくりしました!
世界で、ラテン人として、フランス人は家族を優先しているイメージがあります。子供を大事にして、お母さんとお父さんはいい物を選びます。それで、間違いがありません。可愛いデザイン、又は品質が安心できるので、北欧の商品を使いたいです。
今回、VOGUE PARISはデンマークのフレンステッド モビールとファームリビングを紹介していました。下記は雑誌のページです。
ほしいかもウェブショップでも紹介しています。
フレンステッド モビールはこちら
ファームリビングはこちら


Hello!Last time in France, I could find the lovely brands Flensted Mobiles and Ferm Living featured in the world-known Vogue Paris. As Latin people, French people are known to put their family in front of everything in their life. The family first! Of course, the parents chose with great care when shopping for their children and there is no surprise that Scandinavian products among their selection with such cute design and quality.
Above the photos of the Vogue pages.


No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。