Wednesday, September 14, 2016

HYGGE VARI at REDDOT Museum


こんばんは

今年の春ですが、私たちのオリジナルブランド「HYGGE」はREDDOT賞を受けました。夏からシンガポールにあるREDDOT博物館で展示しています。

HYGGEの輸出のチームに行きました!下記はその時に撮った写真です。HYGGEVARIと同じく、建物もカラフルです!

機会があれば、ぜひ行ってみてください!

 

Hello!

Last Spring, our watch brand HYGGE and its new model has the honor to be awarded by REDDOT. Since this summer, the HYGGE VARI watch has been displayed in their museum in Singapore in a very nice environment, a building as colorful as the watches!

 
 


 

又はほしいかもウェブショップでHYGGEは販売中です。今週はHYGGE埼玉県秩父市の新啓織物とのコラボレーションから生まれた100%のウォッチポケットを発売しました!

チェックしてください!

コレクションのページはこちらです

 

At the same time, we have also launched on Hosiikamo Webshop the unique HYGGE watch pocket born from a collaboration with the Chichibu Meisen Silk manufacturer Arakei!

 
http://hosiikamo.com/SHOP/A0005.html

No comments:

Post a Comment

ルミネエスト新宿 北欧雑貨+催事

  9月25日(金)~10月11日(日)まで新宿東口B1券売機横のPOP-UPスペースにて「北欧雑貨+」催事がスタートしました。ムーミン商品を中心にスマイルソーラー、北欧雑貨を展開していています。